2008-12-12 ? 23:15:18

lucia !

idag var det lucia, gick väl bra, men det var faktiskt kul också.
jag trodde det skulle suga typ(:
jag började skratta åt bredin och marre också,
det var pinsamt men man ska ju ha kul, inte sant? =)
sen vare över och jag kände mig nöjd.
var ju sjuk som fan så det kanske lät lite cp, men skiter it =)
har inga bilder sen dagen tyvärr, men jag kanske kan tatta några från ett par människor?
om jag får tilllåtelse? =)
hihi, bra dag.
nu sitter jag hemma och jag gör väl inte ås mkt,
pratar med älskling lite.
imorgom blir det tomteland också,
hahahahahaah fett kul hoppas jag det blir!
puss <3




och jag älskar dig oerhört mycket jonatan <3
du är ljuset i mitt liv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!