2008-12-07 ? 18:24:12

kanon helg!

min helg har vart toppen!

fredag - lekt med älskling och vi hade det verkligen jättemysigt,
längtar tillbaka dit, guuuuuuuud allstå :) <3

lördag - lekt med frida och massa annat folk, en drog vi till bjurs och hade feeeest!
ganska så kul men drygt att leka barnvakt åt rasmus,
och vi blev nästan påkörda av råggä som sladda på stora ävgen och körde ner i diket och volta nästan,
jag fick panik och började hyperventilera.
john var också med, men båda klarade sig utan skador, härligt, !
frida sov hos mig efter festen.

söndag - lekt med frida och vi hade väl haft tråkigt som fan..
färgade håret igen också, blev mycket bättre nu(:

kanonbra helg allstå, !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!