2008-12-25 ? 16:31:11

juldagen

juldagen är här nu då.. julen försvann lika fort som den kom känns det som.
fast de var en kanonkväll igår iallafall!
nu leker jag med ida och vi har väl tråkigt.. som vanligt -.-'
HAHAHAHA, skriver dehär för att göra slidis arrrrrrg ;D
ÄLSKLING KOMMER HEM IMORGON! 
äntligen :)
känns som han har varit borta i en evighet.. men nu kommer han änligen hem igen!
fyfan vad skönt :D 
i morgon blire att sova hos honom, men på dagen ska jag te kupolen med slidis,
har ju cashhhhhhhhhh nu, så nu jävlar blire att shoppa loss som fan :D
hihi dehär är väl det längsta jag skrivit hitills hahahahahaha .
ida tycker vi ska bada fötterna - sjukt ? xD
hhahhah nu skyller hon på att det stog i nå jävla tjejbok.
idiot :D
men orkar faktiskt inte skriva mer nu, hejdå.

"DU FICK PUSSEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!"
hahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahah <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!