2008-12-29 ? 18:35:40

janii

blev ju iallafall ingen biltur kan jag ju säga.
idag har jag allstå suttit hemma och dött hela dagen..

imorgon blir det att leka med elin för första gången på riktigt länge,
ni som läser denna blogg och inte visste det, så har jag och elin vart osams en lång tid,
men vi har nu blivit sams igen.
och det känns.. ja, faktiskt bra för min del.
jag orkade inte hålla på såhär mer, det gick för långt när andra människor kom och la sig i och allt blev värre än det redan var.
känns bra att vi ska försöka igen iallafall,
och jag hoppas iallafall vi inte ska börja hålla på och bråka igen.
det är skitdrygt att bråka egentligen..
nån mer än jag som tycker det är slöseri med tid ? 

men nu ska jag inte skriva mer om det.

mina bruna linser ska komma snart, iallafall vad jag förstår det som.
betällde dom för ungefär 4-5 dar sen och det stog att man skulle få ett litet brev inom 3 dagar, så skulle det stå när dom kommer.
och nej, ni som tycker jag ska ha blåa ögon, jag kommer faktiskt inte lyssna på er.
jag har alltid, menar alltid, viljat ha bruna ögon och nu när jag äntligen får chansen ska ni inte få försöka göra så jag ändrar mig. hehe(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!