2008-12-03 ? 00:03:42

fanny dag!

-YOU ARE THE SUNSHINE IN MY LIFE-


idag har jag lekt med bästa fanny boberg!
du är kvinnan i mitt liv babyyy :D
vi har haft damp hela dagen och jag gillar't
vi sov också, fett skönt med med min rethosta så fick man inte många minuter va djupsömn.
sen så gick vi ut i kylan och ja, det var kallt.
VÄLDIGT KALLT!
så kom fannys broro rasmus gående,vissa pojkar hade vart busiga och kastat snöbollar på en bil så kvinnan i bilen fick damp och leta som en tok efter dom.
(jag elin och fanny hade väldigt roligt inomhus då det hände((; )
sen så kom elin och vi stog därute medans hon tog sig en cigg .
och efter en stund gick vi in igen, skööönt.
sen kom min mamii och hämta mig,
kul dag som fan!
puss <3

fjortisdagen, ! hahaha glömmer aldrig.  <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!