2008-12-28 ? 21:16:50

älskliiiiing !




igår åkte jag till älskling, äntligen så fick jag träffa honom efter den långa tiden han har vart borta ifrån miiiig ((:
innan var jag hos ida och vi slappade mest, eller ja vi städade hennes rum.
sen kom min mamma och hämtade mig och sjutsade hem mig till älskling!
så hade vi det mysigt med film och en liten del av hans släkt var där så då fick man hälsa på dom också(:
sen gick vi upp till honom och kollade på film och låg och myste hela kvällen lång!
sen så somnade vi runt 2-3.
och jag vaknade denna morgon av att han snarkade, haha inte så trevligt me tanke på att jag var trött..
så vaknade han också ( jag skakade liv i han) så låg vi och typ pratade tills halv 2, vi vakna halv 11 så det var en lååång pratstund.. hihi
sen gick vi upp och åt frukost, mumsmums(:
så myste vi hela dagen sen.
sen var det att äta igen då, lutfisk :o
smakade väl inte så mkt, men det var gott ändå!
så kom min mor och far, för jag skulle hem..
jag ville verkligen inte det, saknar honom :(
det var världens bästa dag/natt!


tack älskling för att du finns och gör min dag ännu bättre
du får mig att må så himla bra och är helt enkelt den perfekta för mig,
du är somsagt, det bästa jag har, <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!